Jesteś tutaj
Regulamin
Regulamin świadczenia usług
ŚCIEŻKAMI SERCA AGNIESZKA IWONA PANDERSKA
§ 1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin jest regulaminem zgodnie z brzmieniem art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204).
2. Regulamin określa rodzaj, zakres i zasady usług świadczonych drogą elektroniczną, świadczenia pozostałych usług przez Usługodawcę oraz zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług, jak również tryb postępowania reklamacyjnego.
3. Z usług oferowanych przez Usługodawcę mogą korzystać osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
4.Niniejszy regulamin stanowi wzorzec umowy, która zostaje zawarta między Usługodawcą a Klientem. Do zawarcia umowy o świadczenie usług oferowanych przez Usługodawcę dochodzi poprzez zamówienie usługi oraz dokonanie płatności.
§2 Definicje pojęć użytych w regulaminie
Adres e-mail – oznacza adres poczty elektronicznej podany przez Klienta,
Klient – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, a która korzysta z usług świadczonych przez Usługodawcę,
Serwis – oznacza stronę internetową dostępną pod adresem domeny internetowej https://www.sciezkamiserca.pl, którą prowadzi Usługodawca,
Umowa – oznacza umowę o świadczenie usług zawartą pomiędzy Usługodawcą a Klientem,
Usługodawca – oznacza Agnieszkę Panderską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą ŚCIEŻKAMI SERCA AGNIESZKA IWONA PANDERSKA z siedzibą przy ul. Ostrogórska, nr 33A, lok. 323, 41-200, poczta Sosnowiec, działającą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, NIP 6442987472, REGON: 384400058,
Usługa świadczona w ramach serwisu – oznacza wszelkie usługi świadczone przez Usługodawcę w ramach serwisu, a nie będące usługą świadczoną osobiście w tym zdalnie z użyciem środków komunikacji na odległość,
Usługa – oznacza usługi świadczone przez Usługodawcę polegające w szczególności na prowadzeniu:
- Konsultacji stanu czakr, kanałów energetycznych, aury
- Sesji wglądu duchowego
- Sesji regresywnych
- Sesji medytacyjnych uzdrawiania duchowego
- Sesji medytacyjnych odprowadzania/egzorcyzmu
- Przekazów energii reiki
- Sesji kart tarota
- Oczyszczania energetycznego mieszkań / domów
- Prowadzeniu webinarów tematycznych z zakresu rozwoju duchowego
- Prowadzeniu kursów reiki
- Wykonaniu analizy rozwoju duchowego
- Sesji kontaktów astralnych ze zmarłymi
- Szkolenia z technik porozumiewania się z nadświadomością - kontakt z opiekunem duchowym
Usługodawca – oznacza podmiot świadczący usługi Agnieszka Panderska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą ŚCIEŻKAMI SERCA AGNIESZKA IWONA PANDERSKA z siedzibą przy ul. Ostrogórska, nr 33A, lok. 323, 41-200, poczta Sosnowiec, działającą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, NIP 6442987472, REGON: 384400058
§3 Usługi
1.Usługi świadczone w ramach serwisu mają charakter nieodpłatny.
2. W ramach usług o charakterze nieodpłatnym Klient uzyskuje informacje dotyczące zakresu usług świadczonych przez Usługodawcę odpłatnie w tym sposobów płatności, cen, terminów, form komunikacji, specyfiki usług świadczonych z wykorzystaniem środków komunikowania się na odległość oraz osobiście, korzyści, ograniczeń oraz zasad bezpieczeństwa, zasad poufności, prywatności oraz zasad ochrony danych osobowych administrowanych przez Usługodawcę. Ponadto Usługodawca zamieszcza w serwisie inne informacje dotyczące rozwoju emocjonalnego, duchowego, szkoleń oraz działalności Usługodawcy.
3. Usługodawca świadczy odpłatnie poniżej wymienione Usługi :
a) Konsultacji stanu czakr, kanałów energetycznych i aury. Świadczenie odpłatne polegające na ocenie zaburzeń i blokad w przepływie energii na podstawie przesłanego przez Klienta zdjęcia oraz video-konsultacji z użyciem wybranego przez Klienta kanału komunikacji. Warunkiem świadczenia Usługi jest przesłanie aktualnego zdjęcia, umówienie terminu konsultacji oraz dokonanie płatności.
b) Sesji wyglądu duchowego. Świadczenie odpłatne polegające na sesjach Klienta z Usługodawcą za pomocą wybranych kanałów komunikacji, które mają na celu rozwój duchowy Klienta lub/oraz znalezienie przez Klienta rozwiązania nurtujących go problemów. Warunkiem świadczenia Usługi jest umówienie terminów sesji oraz dokonanie płatności.
c) Sesji regresywnych. Świadczenie odpłatne polegające na sesjach Klienta z Usługodawcą za pomocą wybranych kanałów komunikacji, które mają na celu powrót do stanu równowagi duchowej Klienta poprzez wspólne znalezienie źródeł i bezpośrednich przyczyn obecnych problemów, wynikających z trudnych przeżyć, obciążających emocji i błędnych decyzji z przeszłości. Warunkiem świadczenia Usługi jest umówienie terminów sesji oraz dokonanie płatności.
d) Sesji medytacyjnych uzdrawiania duchowego. Świadczenie odpłatne polegające na oczyszczeniu czakr i aury Klienta lub/oraz oczyszczenia karmy Klienta lub/oraz oczyszczenia Klienta z obciążeń energetycznych, przywrócenie stanu równowagi i harmonii w ciałach energetycznych. Świadczenie wykonywane jest przez Usługodawcę w stanie głębokiej medytacji bez konieczności fizycznej obecności Klienta. Warunkiem świadczenia Usługi jest umówienie terminu sesji medytacyjnej, określenie zakresu usługi oraz dokonanie płatności.
e) Sesji medytacyjnych odprowadzania duchowego/egzorcyzmu. Świadczenie odpłatne polegające na próbie oczyszczenia z podczepionych bytów astralnych. Usługa ma na celu poprawę samopoczucia Klienta, wyrównanie poziom jego energii życiowej w tym poprawę jakości snu. Świadczenie wykonywane jest przez Usługodawcę, w stanie głębokiej medytacji bez konieczności fizycznej obecności Klienta. Warunkiem świadczenia Usługi jest umówienie terminu sesji medytacyjnej, zakresu oraz dokonanie płatności.
f) Przekazów energii Reiki. Świadczenie odpłatne polegające na wysyłaniu Klientowi przekazów uzdrawiającej energii Reiki. Świadczenie wykonywane jest przez Usługodawcę, w stanie głębokiej medytacji bez konieczności fizycznej obecności Klienta. Warunkiem świadczenia Usługi jest umówienie terminu, zakresu oraz dokonanie płatności.
g) Sesji kart Tarota. Świadczenie odpłatne polegające na interpretacji rozłożenia kart Tarota na polecenie Klienta. Usługodawca zaznacza, że uzyskane w wyniku powyższego świadczenia informacje (wróżba) stanowią jedynie interpretację losowego rozkładu kart, zgodnie z wiedzą i najlepszą wolą Usługodawcy, jednakże nie powinny stanowić jedynego wyznacznika podejmowanych przez Klienta decyzji. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za działania lub zaniechania Klienta podjęte w związku ze świadczeniem Usługi. Warunkiem świadczenia Usługi jest umówienie terminu, zakresu oraz dokonanie płatności.
h) Oczyszczania energetycznego mieszkań / domów. Świadczenie odpłatne polegające na próbie oczyszczenia z negatywnej energii domu/mieszkania Klienta. Usługodawca dopuszcza możliwość świadczenia w miejscu zamieszkania Klienta, o ile świadczenie na odległość okaże się niewystarczające. Koszt dojazdu do miejsca zamieszkania Klienta obciąża Klienta. Warunkiem świadczenia Usługi jest umówienie terminu, zakresu oraz dokonanie płatności.
i) Prowadzeniu webinarów tematycznych z zakresu rozwoju duchowego. Świadczenie odpłatne polegające na organizowaniu webinarów z użyciem dedykowanej platformy. Klient może wziąć udział w webinarze, którego tematyką jest zainteresowany po dokonaniu płatności oraz kliknięciu w link wysłany przez Usługodawcę w określonym czasie.
j) Prowadzeniu kursów Reiki. Świadczenie odpłatne polegające na organizowaniu stacjonarnych lub zdalnych kursów wiedzy z zakresu metody Reiki. Udział w kursie wymaga wcześniejszego zapisu oraz dokonania płatności.
k) Wykonaniu analizy rozwoju duchowego. Świadczenie odpłatne polegające na sporządzeniu analizy stopnia rozwoju duchowego Klienta w wyniku przeprowadzenia badania psychometrycznego z użyciem wahadełka oraz porównanie wyników z obrazem Klienta uzyskanym od nadświadomości w stanie głębokiej medytacji. Świadczenie odbywa się zdalnie bez fizycznej obecności Klienta. Warunkiem świadczenia Usługi jest umówienie terminu, zakresu świadczenia oraz dokonanie płatności.
l) Sesji kontaktów astralnych ze zmarłymi. Świadczenie odpłatne polegające na próbie uzyskania astralnego (duchowego) kontaktu z bliskim zmarłym Klienta. Klient zlecając Usługę, ma świadomość, iż świadczenie, o którym mowa polega na należytym staraniu oraz godzi się, iż ze względów od Usługodawcy niezależnych nawiązanie astralnego kontaktu ze zmarłym może nie być możliwe, co nie stanowi ani niewykonania, ani nienależytego wykonania świadczenia. Świadczenie wykonywane jest przez Usługodawcę, w stanie głębokiej medytacji bez konieczności fizycznej obecności Klienta. Warunkiem świadczenia Usługi jest umówienie terminu, zakresu oraz dokonanie płatności.
m) Szkolenia z technik porozumiewania się z nadświadomością - kontakt z Opiekunem Duchowym. Świadczenie odpłatne polegające na przekazaniu wiedzy na temat technik porozumiewania się z nadświadomością. Warunkiem świadczenia usługi jest umówienie terminu, zakresu świadczenia oraz dokonanie płatności.
4. Klient zamawiając i opłacając usługę wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia zamówionej usługi bezpośrednio po otrzymaniu przez Usługodawcę zapłaty, chyba że co innego wynika z ustaleń poczynionych pomiędzy Klientem a Usługodawcą drogą mailową lub wynika z natury wybranego świadczenia (np. terminowe webinary, kursy).
5. Video-konsultacja – to około 120-minutowa rozmowa wideo w czasie rzeczywistym Klienta z Usługodawcą za pomocą wybranego i wskazanego przez Klienta komunikatora: Skype, Video – Messenger lub WhatsApp.
6. Świadczenie usług odpłatnych uzależnione jest od uiszczenia stosownej zapłaty zgodnie z ustaleniami poczynionymi pomiędzy Klientem a Usługodawcą.
7. W celu rozpoczęcia korzystania z usług świadczonych w ramach serwisu niezbędne jest:
a) wejście do serwisu – poprzez wpisanie w przeglądarce internetowej adresu https://www.sciezkamiserca.pl,
b) zapoznanie się i zaakceptowanie wszystkich postanowień regulaminu oraz informacjami na temat bezpieczeństwa, prywatności w tym ochrony danych osobowych. Informacje te dostępne są w zakładkach: Regulamin oraz Polityka prywatności i polityka cookies.
8. W celu rozpoczęcia korzystania z Usług odpłatnych świadczonych przez Usługodawcę, niezbędne jest:
a) zapoznanie się i zaakceptowanie wszystkich postanowień regulaminu oraz informacjami na temat bezpieczeństwa, prywatności w tym ochrony danych osobowych. Informacje te dostępne są w zakładce Regulamin oraz Polityka prywatności i polityka cookies.
b) skontaktowanie się z Usługodawcą w celu ustalenia kosztu i terminu wybranego świadczenia. Kontakt z Usługodawcą możliwy jest pod numerem telefonu 570 - 621 - 007 w godzinach od 10 do 19 w dniach od pn - do sb oraz mailowo pod adresem: a.pe@sciezkamiserca.pl lub za pośrednictwem komunikatora Messenger: Agnieszka Panderska w godzinach od 10 do 19 w dniach od pn – do sb.
c) dokonanie płatności z góry za wybraną Usługę na nr konta prowadzony dla Ścieżkami Serca A.I. Panderska. NIP: 644 298 74 72, REGON: 384400058 przez Bank Śląski, o numerze:
- 70 1050 1360 1000 0092 7084 9186
- (Iban: PL70 1050 1360 1000 0092 7084 9186, Bic/Swift: INGBPLPW)
- lub na konto PayPal: a.pe@op.pl .
9. Konsultacje trwają około 120 minut, sesje - do 180 minut. Odbywają się w zarezerwowanym przez Klienta czasie i nie będą skracane, ani wydłużane. Istnieje możliwość przełożenia konsultacji lub sesji z uwagi na szczególne okoliczności pod warunkiem wcześniejszego poinformowania drugiej Strony o zaistniałej okoliczności uzasadniającej przełożenie świadczenia. W wypadku przełożenia konsultacji lub sesji z winy Usługodawcy, Klientowi przysługuje prawo do skorzystania z Usługi w innym dogodnym terminie. W przypadku Usług zdalnych na wypadek niemożności świadczenia z przyczyn niezależnych od Usługodawcy zobowiązany jest on do poinformowania Klienta najpóźniej na godzinę przed planowanym terminem usługi. W przypadku nieodbycia się umówionego świadczenia z przyczyn leżących po stronie Klienta oraz niepoinformowania o takich okolicznościach Usługodawcy najpóźniej na godzinę przed planowanym terminem Usługi, Klient nie ma prawa do zwrotu dokonanej płatności.
10. Wszelkie publikacje, porady oraz opinie zamieszczone w Serwisie mają jedynie charakter informacyjny. Zarówno informacje umieszczane w Serwisie jak i uzyskane w trakcie świadczenia Usług nie stanowią udzielenia świadczenia zdrowotnego w rozumieniu ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. 1997 r. Nr 28, poz. 152) i ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. 2011 r. Nr 112, poz. 654, z późn. zm.). Korzystanie z Usług świadczonych przez Usługodawcę nie powinno w żaden sposób wykluczać ani ograniczać decyzji Klienta dotyczących stosowania produktów leczniczych, sposobu używania wyrobów medycznych, konieczności przeprowadzenia zabiegów medycznych i podjęcia terapii lub konieczności podjęcia leczenia metodami medycyny konwencjonalnej.
11. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia w stosunku do Klienta, który przekazuje treści o charakterze obraźliwym lub agresywnym. W takim wypadku dokonana przez Klienta płatność nie podlega zwrotowi.
12. Klient może korzystać z usług dostępnych w Serwisie jak i Usług odpłatnych świadczonych na odległość z zastrzeżeniem spełnienia warunków technicznych, o których mowa w §4 Regulaminu.
§4 Warunki techniczne
1. Warunkiem prawidłowego korzystania z Usług świadczonych w ramach serwisu oraz Usług w przypadku świadczenia ich zdalnie z użyciem kanałów komunikacji na odległość jest spełnienie przez Klienta minimalnych wymagań technicznych w zakresie sprzętu komputerowego lub innego urządzenia końcowego (np. smartfon, tablet zaopatrzony w kamerę przednią umożlwiające swobodne przeprowadzenie wideo rozmowy) oraz łącza internetowego zależnie od wybranej przez Klienta formy komunikacji:
a) Komputer z procesorem min. Procesor Intel Pentium 4 (lub nowszym, obsługującym SSE2 lub szybszym) lub urządzenie końcowe (np. smartfon, tablet) o parametrach przekątna powyżej 3.7 cala, ekran dotykowy, kamera przednia.
b) łącze internetowe o przepustowości co najmniej 1 Mb/s (pobieranie i wysyłanie) .
c) Kamera internetowa o minimalnej rozdzielczość 1280 x 720, aby przesyłany obraz był przez Usługodawcę odbierany jako płyny, kamera musi rejestrować około 30 klatek na sekundę niezależnie od rozdzielczości.
d) mikrofon
e) słuchawki lub głośniki
f) aktywne konto w komunikatorze: Skype, Messenger lub WhatsApp w wypadku dokonania wyboru tego kanału do komunikacji
g) aktywne konto mailowe w wypadku dokonania wyboru tego kanału do komunikacji
2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek ograniczenia lub problemy techniczne występujące na sprzęcie elektronicznym lub łączu internetowym, z których korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi korzystanie z Usług w sposób satysfakcjonujący.
§5 Zawarcie umowy
1. Do zawarcia umowy o świadczenie usług oferowanych przez Usługodawcę dochodzi poprzez zamówienie przez Klienta Usługi mailowo lub innym wybranym kanałem komunikacji oraz dokonanie płatności.
2. W celu rozpoczęcia korzystania z Usług oraz Usług świadczonych w ramach serwisu, konieczne jest zapoznanie się i zaakceptowanie wszystkich postanowień Regulaminu oraz zapoznanie się z informacjami na temat bezpieczeństwa, prywatności w tym ochrony danych osobowych. Informacje te dostępne są w zakładkach: Regulamin oraz Polityka prywatności i polityka cookies.
3. Zawarcie umowy, w ramach której będą świadczone Usługi oraz Usługi świadczone w ramach serwisu jest równoznaczne z wyrażeniem przez Klienta zgody na świadczenie wybranych usług oraz świadomość ich ograniczeń oraz znaczenia zasad bezpieczeństwa i prywatności.
4. Klient zawierając umowę ma świadomość, że Usługodawca będzie przetwarzał podane przez Klienta dane osobowe w celu wykonania łączącej Strony umowy, w celach podatkowych oraz w celach obrony przed roszczeniami. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w zakładce: Polityka prywatności i polityka cookies.
5. Do zawarcia Umowy na warunkach przedstawionych w niniejszym Regulaminie dochodzi z chwilą wybrania i opłacenia Usług. Fakt zawarcia Umowy jest każdorazowo potwierdzany wiadomością e-mail/wiadomością smsa/wiadomością w wybranym komunikatorze, wysyłaną na adres/numer/kontakt podany przez Klienta.
6. Zmiana terminu Usługi odpłatnej wykonywanej na odległość, z wyłączeniem webinarów i kursów, jest możliwa na co najmniej godzinę przed planowanym terminem rozpoczęcia Usługi. Po tym czasie nie ma możliwości przełożenia terminu. Po upływie tego czasu płatności nie będą zwracane.
7. W przypadku webinarów lub kursów stacjonarnych możliwość zmiany terminu nie jest dopuszczalna.
8. W przypadku Usług świadczonych odpłatnie wymagających dojazdu do miejsca wskazanego przez Klienta, zmiana terminu jest możliwa najpóźniej 48 godzin przed planowanym czasem wyjazdu. Po upływie tego terminu płatności nie będą zwracane.
9. W przypadku odwołania wizyty przez Usługodawcę z powodów losowych, Usługodawca proponuje klientowi spotkanie w najbliższym dogodnym terminie. Jeżeli ustalenie takiego terminu nie jest możliwe opłata jest zwracana na wskazany przez Klienta rachunek bankowy w terminie 14 dni.
§6 Zasady kontaktu
- W przypadku wyboru przez Klienta konsultacji telefonicznej, tekstowej, wideo-konsultacji lub sesji, kontakt z Klientem inicjuje Usługodawca wybranym przez Klienta kanałem komunikacji w terminie uprzednio ustalonymi między Stronami.
- W razie braku odpowiedzi ze strony Klienta w ciągu 15 minut od momentu umówionego terminu świadczenia Usługi, prowadzący Usługodawca ma prawo do zakończenia spotkania. Klientowi nie przysługuje wówczas prawo zwrotu pieniędzy, a Usługę uznaje się za wykonaną zgodnie z umową.
- W przypadku spóźnienia Klienta, świadczenie Usługi nie będzie przedłużone o czas spóźnienia.
- Przełożenie terminu świadczenia usługi jest możliwe nie później niż na godzinę przed planowanym terminem rozpoczęcia Usługi. Po tym czasie nie ma możliwości przełożenia terminu. Po upływie tego terminu płatności nie będą zwracane.
- W przypadku niemożności wykonania świadczenia z przyczyny leżącej po stronie Klienta, prawo żądania zwrotu uiszczonej kwoty pieniędzy tytułem zapłaty za Usługę nie przysługuje.
- W przypadku odwołania przez Usługodawcę świadczenia z powodów losowych, Usługodawca zaproponuje Klientowi świadczenie w najbliższym dogodnym dla Klienta terminie. Jeśli Stronom nie uda się ustalić nowego dogodnego terminu świadczenia opłata za Usługę, będzie według wyboru Klienta, zwrócona na konto przez niego wskazane w terminie 14 dni lub zostanie zaliczona na poczet innej wybranej Usługi.
§7 Płatności za usługi
- Usługi opisane szczegółowo w § 3 ust. 3 lit. a-m są świadczone odpłatnie. Koszt świadczenia jest każdorazowo ustalany indywidualnie.
- Usługodawca oferuje możliwość dokonania płatności za świadczone Usługi za pośrednictwem operatora PayPal.
- Płatność za Usługi może być dokonana w następujących walutach: PLN.
- Warunkiem umówienia terminu świadczenia jest dokonanie przez Klienta płatności.
- Za moment dokonania płatności przyjmuje się potwierdzenie wpłaty przez serwis PayPal lub zaksięgowane płatności na rachunku bankowym Usługodawcy.
- Opłata za wybraną Usług powinna być dokonana niezwłocznie, po dokonaniu wyboru Usługi, nie później niż na 48 godzin przed umówionym terminem świadczenia, chyba że co innego wynika z ustaleń indywidualnych między Stronami potwierdzonych na piśmie (za formę pisemną uznaje się również korespondencję mailową). W przypadku braku płatności, uznaje się iż Umowa nie została zawarta.
- Na żądanie Klienta Usługodawca wystawi fakturę Vat. Warunkiem wystawienia faktury jest przesłanie na adres mailowy żądania oraz danych niezbędnych do jej wystawienia na adres e-mail: a.pe@sciezkamiserca.pl. Faktura zostanie wysłana do Klienta mailowo w terminie 7 dni od zrealizowania usługi.
§8 Prawa i obowiązki stron
1. Usługodawca:
- zobowiązany jest świadczyć na rzecz Klienta Usługi zgodnie z postanowieniami Regulaminu oraz ustaleniami indywidualnymi dokonanymi między Stronami potwierdzonymi na piśmie (za formę pisemną uznaje się również korespondencję mailową).
- zobowiązany jest zachować w tajemnicy wszystko czego dowiedział się w związku ze świadczeniem na rzecz Klienta Usług. Obowiązek zachowania tajemnicy nie jest ograniczony w czasie.
- będzie odpowiedzialny jedynie za niewykonanie świadczenia (brak wykonania Usługi zdalnej z udziałem Klienta w terminie umówionym lub niestawiennictwo w miejscu świadczenia Usługi osobiście w terminie umówionym), chyba że jej niewykonanie jest spowodowane działaniem lub zaniechaniem Klienta, działaniem lub zaniechaniem osób trzecich lub działaniem siły wyższej (okoliczności od Usługodawcy niezależnych).
- z uwagi na rodzaj prowadzonej działalności oraz charakter świadczonych usług (niemierzalny i oceny) nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte (w ocenie Klienta) wykonanie świadczenia.
- odpowiedzialność Usługodawcy ograniczona jest do poniesionej przez Klienta szkody, z wyłączeniem utraconych korzyści, przy czym górna granica odpowiedzialności Usługodawcy ograniczona jest do wysokości wynagrodzenia zapłaconego przez Klienta za konkretną Usługę.
- może odstąpić od Umowy, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- w ramach zawartej Umowy nie ma obowiązku świadczenia Usług w przypadku braku dokonania przez Klienta umówionej płatności.
- w ramach zawartej umowy ma prawo do zaprzestania świadczenia Usług w przypadku przekazywania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym lub łamania postanowień Regulaminu.
- ma prawo do zawieszenia funkcjonowania serwisu w przypadku bieżącej obsługi i konserwacji serwisu, oprogramowania i urządzeń technicznych z nim związanych.
- ma prawo do zmiany postanowień regulaminu.
2. Klient:
- ma prawo do świadczenia na jego rzecz Usług zgodnie Umową i postanowieniami Regulaminu.
- może złożyć Reklamację, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- ma prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- ma prawo kontroli, zmiany i żądania usunięcia danych przekazanych przez niego Usługodawcy, więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych oraz praw osób, których dane dotyczą znajduje się w zakładce: Polityka prywatności i polityka cookies.
- zobowiązuje się do nienagrywania wideo-konsultacji bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy. W przypadku naruszenia zakazu Usługodawcy będą przysługiwały roszczenia odszkodowawcze w pełnej wysokości.
- zobowiązuje się do nierozprzestrzeniania materiałów edukacyjnych nabytych od Usługodawcy. W przypadku naruszenia zakazu Usługodawcy będą przysługiwały roszczenia odszkodowawcze w pełnej wysokości.
§9 Odstąpienie od umowy
- Każdej ze Stron Umowy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy musi zostać złożone w taki sposób, aby druga Strona mogła się z nim zapoznać nie później niż 24 godziny przed terminem rozpoczęcia wykonywania Umowy.
- Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem prowadzonego przez Usługodawcę przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od zawarcia Umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
- Możliwość odstąpienia od Umowy, w terminie o którym mowa w ust. 2 powyżej jest wyłączona w przypadku:
- Usługi wykonanej za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia Usługi, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, a jeśli Usługa została częściowo wykonana przed odstąpieniem od Umowy, z wyłączeniem kosztów już wykonanej części Usługi,;
- Wykonania Usługi polegającej na dostarczaniu treści cyfrowych (np. dostęp do webinarów lub kursów), które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Usługodawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od Umowy wykonywane jest przez złożenia stosownego oświadczenia drugiej Stronie Umowy na adres mailowy wskazany przez Stronę Umowy do komunikacji lub przez wysłanie stosownego oświadczenia w wiadomości sms lub innym wybranym przez Strony kanałem komunikacji.
§10 Postępowanie reklamacyjne i rozwiązywanie sporów
- Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą świadczenia przez Usługodawcę Usług w terminie 14 dni od dnia zakończenia świadczenia Usługi lub dnia, w którym Usługa miała być wykonana.
- Reklamacja powinna zostać przesłana na adres mailowy Usługodawcy: a.pe@sciezkamiserca.pl
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- Dane umożliwiające identyfikację Klienta: imię i nazwisko, dane kontaktowe,
- Dane dotyczące reklamowanej Usługi (co najmniej datę świadczenia lub datę kiedy Usługa miała być świadczona, nazwę Usługi)
- przedstawienie powodu reklamacji – krótki opis okoliczności i przyczyn reklamacji
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Klient może dochodzić roszczeń na drodze postępowania sądowego.
- Na wypadek zaistnienia sporu, Strony będą dążyć do polubownego załatwienia sprawy. W przypadku braku dojścia do porozumienia na drodze polubownej, sądem właściwym miejscowo do rozstrzygnięcia zaistniałego sporu będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
§11 Przetwarzanie i Ochrona Danych Osobowych
Usługodawca dba o bezpieczeństwo danych osobowych Klientów. Informacjami na temat bezpieczeństwa, prywatności w tym ochrony danych osobowych dostępne są na stronie Serwisu w zakładce Polityka prywatności i polityka cookies.
§12 Postanowienia końcowe
- Usługodawca ma prawo zmiany Regulaminu. Zmiany takie nie mają wpływu na treść umów zawartych przed opublikowaniem zmian. Zmiana regulaminu następuje poprzez opublikowanie zmienionej wersji Regulaminu na stronie Serwisu https://www.sciezkamiserca.pl.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie do świadczenia usług, a w szczególności do składania oświadczeń woli, stosuje się przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r., Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93 z zm.)
Regulamin obowiązuje od dnia:
Załącznik nr. 1 do Regulaminu
Informacja o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z korzystaniem przez Klientów – użytkowników Serwisu z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
Usługodawca, wykonując obowiązek z art. 6 pkt 1) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), informuje o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem przez użytkowników z usług świadczonych drogą elektroniczną.
Informacja niniejsza dotyczy zagrożeń, które mogą potencjalne wystąpić, mimo stosowania przez Usługodawcę w systemach elektronicznych i infrastrukturze, środków zabezpieczających przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich.
Do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet należą:
− złośliwe oprogramowanie (ang. malware) – różnego rodzaju aplikacje lub skrypty mające szkodliwe, przestępcze lub złośliwe działanie w stosunku do systemu teleinformatycznego użytkownika sieci, takie jak wirusy, robaki, trojany (konie trojańskie), keyloggery, dialery i inne o podobnym działaniu;
− programy szpiegujące (ang. spyware) – programy śledzące działania użytkownika, które gromadzą informacje o użytkowniku i przekazują je osobie trzeciej;
− spam - niechciane i niezamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorców, często zawierające treści o charakterze reklamowym;
− wyłudzanie poufnych informacji osobistych (np. haseł) przez podszywanie się pod osobę lub instytucję (ang. phishing);
− włamania do systemu teleinformatycznego użytkownika z użyciem m.in. takich narzędzi hackerskich jak exploit i rootkit.
Zaleca się, aby Klient – Użytkownik Serwisu, korzystał z urządzeń, które wykorzystuje podłączając się do Internetu, zabezpieczonych uprzednio programem antywirusowym oraz zadbał o jego aktualność i aktualizację.
Ochronę przed zagrożeniami związanymi z korzystaniem przez Klientów -Użytkowników Serwisu z usług świadczonych drogą elektroniczną zwiększają:
- − stosowanie zapory sieciowej (ang. firewall),
- − aktualizacja wszelkiego oprogramowania,
- − nieotwieranie załączników poczty elektronicznej niewiadomego pochodzenia,
- − czytanie okien instalacyjnych aplikacji, a także ich licencji,
- − wyłączenie makr w plikach MS Office nieznanego pochodzenia,
- − regularne całościowe skany systemu programem antywirusowym i antymalware,
- − szyfrowanie transmisji danych,
- − instalacja programów prewencyjnych (wykrywania i zapobiegania włamaniom),
- − używanie oryginalnego systemu i aplikacji, pochodzących z legalnego źródła.